reklama

Čo je nové? Sneh!

Nasnežilo. A to myslím vážne, nie nejaký poprašok. Originál v Británii 20cm snehu. Decká výskajú na ulici, včera večer sa obhadzovali čerstvým snehom, dnes ráno pre zmenu ľadom. Aj tie výkriky sa trochu zmenili.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Všetci sú tu z toho rozčarovaní, predsa len sa to tu nestáva často. Večer som odhŕňal sneh z chodníku doskou (lebo lopata nebola) a ostatní sa pozerali akoby videli niečo nadpozemské. Pravda, bol som jediný na ulici. Ľudia sa pri mne pristavovali a s hrdosťou v hlase, keďže videli, že nie som miestny, sa mi prihovárali, že toto som určite nečakal, či nie som prekvapený a podobne. Moje odpovede typu „U nás je -25° a keď napadne, tak šesťdesiat centi," ich donútili pokračovať ďalej tam, kam mali namierené. Na to už protiargument nemali.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mimochodom auto. Parkujem priamo pod oknami (konečne, po neúspešnej žiadosti o povolenie mi následne poslali dve), takže vidím všetkým potrimiskárov, čo sa mi obšmietajú okolo kár-a. Občas sa ale pousmejem. Tak napríklad minule išiel tatko s šesťročným dieťaťom okolo a malý sa zastavil. Hľadel mi do auta, ako by som mal nejaký hyper-master-blaster interiér. Ukazoval na volant na zlej strane a o milisekundu neskôr nastalo „Whyyyyyyy?"

Otec povzdychnúc začal rozhadzovať rukami, že to len ten ich národ je normálny a všade inde na svete sú ko... jazdia opačne. Dieťa, zamračené, nevedelo si predstaviť také rúhanie. Pred pár sekundami sa Andrej vrátil z obchodu, že je zavreté. Kalamita. Megafóny sa ospravedlňujú, električky nejazdia, autá už vôbec (tu asi zimné gumy nepoznajú) a ľudia stoja na prahu a vyzerajú ako mladé mačky, zažívajúc svoju prvú zimu. Otrčia labku do snehu, zaprskajú a utekajú dovnútra.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Spolusúputnikom som dnes urobil raňajky - toast, na ňom praženica, nastrúhaný syr a kečup. Po celej izbe mám teraz samé vajčiská (tie slepačie), tak to idem povysávať. Veď je nedeľa.

Peter Rúfus

Peter Rúfus

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

25 rokov, ekonóm. Milujúci pohyb, hudbu a mačky. Realista, skeptik, futbalista, kritik, detailista a romantik. Schizofrenický blíženec. Zoznam autorových rubrík:  NottinghamFotkySúkromnéFilmy, PC, technológieNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu